Waiting for you

Daisypath Wedding tickers
Selamat Datang dan selamat mencari ilmu di blog picisan hasil nukilan seorang gadis yang teruja menghitung hari-hari untuk bergelar seorang isteri~

Saturday, July 14, 2012

Bunting!

Assalamualaikum w.b.t

Weeyuu.. Annyeong! 
Perasan tak sesuatu yang lain dengan blog atin yg indah permai ni? tehheee.... yea, header blog ni dah bertukar bentuk dan rupa.. Ini hasil titik peluh Atin selama 2 hari ni. Puas hati Atin bila dpt buat sendiri even xsecantik template yg sedia ada kt web. hehe.. Pagi ni atin nak kongsikan tentang Bunting perkahwinan Atin. Atin dah terima draft yang terakhir dan InsyaAllah akan proceed dengan printing esok.. Bunting ni Atin dapat free sbb beli kad dgn Syarikat Vision Greetings masa tengah ekspo perkahwinan hari tu.. Bunting yg Atin tempah ni xdelah gempaq sangat.. mmg simple je tp Atin ngan En.tunang sepakat dengan design serta gambar untuk bunting ni.. Jom Usha.. hehe..



Jemput rakan-rakan yg mengenali diri ini yang sudi hadir ke majlis perkahwinan kami. Semoga semuanya berjalan dgn lancar hendaknye dgn ketntuan Ilahi. amiiinn ya rabbal alamin..




Hidup Aku Bersama Cinta dan Kasih Sayang

2 comments:

SarahSyafiq said...

selamat pengantin baru.samala date kita kahwin :)

Atin said...

SarahSyafiq,

yeke? same1 kawen nampaknye..persiapan ok?hehe..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by Lamaran Cintaku Atin