Waiting for you

Daisypath Wedding tickers
Selamat Datang dan selamat mencari ilmu di blog picisan hasil nukilan seorang gadis yang teruja menghitung hari-hari untuk bergelar seorang isteri~

Sunday, April 1, 2012

Inspirasi Bilik Tidur Pengantin

Assalamualaikum w.b.t

wah, hari ni dah masuk entry yg ke-2 dah. memang mood update blog makin membuak-buak. macam-macam idea berputar dalam kepala ni. tapi yang menarik perhatian atin untuk atin kongsikan adalah inspirasi untuk men-diy bilik pengantin. sebenarnya, bilik pengantin ada termasuk dalam pakej andaman. tapi bila atin pikir-pikir balik, menghias bilik pengantin taklah susah sangat. and bilik pengantin tu atin akan guna untuk tidur malam-malam bersama bakal suami kan, jadinya jika bilik pengantin tu dihias oleh butik, ianya akan bertahan untuk semalam je. so, xbestla kan. so, lebih baik atin hias sendiri ala kadar mengikut kekreatifan atin ni. jadi, bilik tu akan sentiasa jadi bilik pengantin. teheee~

oklah, semua gambar yg akan dijadikan penunjuk aras atin kidnap dr en.google. set bilik pengantin dah mak belikan..jadi tinggal nak hias aje ni. jom cuci mata sekarang..eoseoyo!!

Inspirasi 1 :
sumber
komen: Simple je hiasan bilik ni. atin rasa atin dapat buat macam ni..bantal yang comey tu kena beli dalam sebijik RM19 kot.. cadar putih tu akan ditukar ke kaler lain maybe. cadar pengantin tu mahal jugak. still dalam survey lagi. belum ketemu dgn yg betol2 berbaloi. pasu + Bunga akan diletak seperti dalam gambar tu dengan kain yg berjuraian yg bagi efek sebagai bilik pengantin.

Inspirasi 2:



sumber
komen: ketiga-tiga gambar diatas adalah dari sumber yang sama dan ianya sangat menginspirasikan atin.simple yet marveles. sedari blogger ini sangat kreatif dan bunga lilin ni sngattttttt cantik ok..=). sekarang jugak rase nak g beli brg and start diy untuk bilik..(ces, semangat xhengat). ini akan dijadikan panduan untuk atin. dan dalam blog beliau pon, beliau ada tunjuk cara mcm mana buat frame bunga tu dgn lilin bunga tu..

Inspirasi 3:
sumber xingat la dr mane.. dah lame save gmbr ni..
komen: yang ni sangat simple tp cantek dan senang untuk diy..(dlm fikiran mmg senang kan..) rasenye ni butik yang hiaskan sebab ade panel yang selalunya digunakan untuk hiasan pelamin. yg part langsir tu menarik perhatian atin. hehe..

maka, itulah inspirasi atin untuk diy bilik tidur. picca dah save dah. nti just wat rujukan bila tibanya hari utk menghias bilik pengantin..mood tak sabarnya~hhehe..oklah, sekian dulu..

Annyeong



Hidup Aku Bersama Cinta dan Kasih Sayang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by Lamaran Cintaku Atin